« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

4. Informacja burmistrza o pracy w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja przewodniczącej o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.

6. Wnioski i zapytania do radnych Powiatu Konińskiego.

7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych organu prowadzącego Gminy Kleczew za rok szkolny 2023/2024.

8. Rozpatrzenie projektów uchwał:

a) w sprawie zaopiniowania propozycji cennika na 2025 rok za odzysk i unieszkodliwienie odpadów z grupy „20…”- odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie;

g) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Kleczewie wraz z członkami komisji przetargowej przy wyborze oferty w postępowaniu na „Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie biletów” oraz „Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025”;

k) w sprawie nadania odznaki „Zasłużony dla Gminy i Miasta Kleczew”

l) w sprawie zarządzenia poboru podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od nieruchomości w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso

9. Informacja z analizy oświadczeń majątkowych złożonych za 2023 rok przez osoby zobowiązane przepisami ustawy o samorządzie gminnym.

10. Wolne wnioski.

11. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej