« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

4. Informacja burmistrza o pracy w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.

6. Wnioski i zapytania do radnych Powiatu Konińskiego.

7. Przedstawienie informacji w sprawie programu Erasmus.

8. Rozpatrzenie projektów uchwał:

a) w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu;

b) w sprawie uznania skargi na działalność dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kleczewie za bezzasadną wobec braku dostatecznych dowodów;

c) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Kleczew prawa własności nieruchomości;

d) w sprawie określenia warunków i trybu finansowania realizacji zadania własnego gminy polegającego na tworzeniu warunków, w tym organizacyjnych, sprzyjających rozwojowi sportu;

e) w sprawie regulaminu przyznawania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kleczew;

f) w sprawie zatwierdzenia wyników kontroli kwot rekompensaty całkowitej wypłaconej Miejskiemu Zakładowi Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie;

i) zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Gminy Kleczew na lata 2022-2030;

j) rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Kleczew:

1) debata nad raportem;

2) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Gminy i Miasta Kleczew wotum zaufania;

1) przedstawienie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Kleczew, sprawozdania rocznego z wykonania planów finansowych jednostek wraz z informacją o stanie mienia Gminy Kleczew oraz sprawozdania finansowego;

2) odczytanie przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kleczewie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 27 maja 2022 r. w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Gminy i Miasta sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Kleczew za 2021 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego;

3) dyskusja nad sprawozdaniem finansowym oraz sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Kleczew za 2021 r.;

l) w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Kleczew za 2021 r.:

1) odczytanie przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Kleczewie opinii w sprawie wykonania budżetu Gminy Kleczew za 2021 r. z dnia 8 czerwca 2022 r.;

2) odczytanie przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kleczewie uchwały nr 1/2022 Komisji Rewizyjnej z dnia 8 czerwca 2022 r. w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Kleczew z wykonania budżetu za 2021 r.;

3) odczytanie przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kleczewie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Kleczewie w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Kleczew z tytułu wykonania budżetu za 2021 r.;

9. Wolne wnioski.

10. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej