Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołów z LXI i LXII sesji.
4.
Informacja burmistrza o pracy w okresie międzysesyjnym.
5.
Informacja przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
6.
Wnioski i zapytania do radnych Powiatu Konińskiego.
7.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych organu prowadzącego Gminy Kleczew za rok szkolny 2021/2022.
8.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
a)
w sprawie zaopiniowania propozycji cennika na 2023 rok za odzysk i unieszkodliwienie 1 tony odpadów z tzw. grupy „20…”- odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie
b)
w sprawie ustalenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Kleczew
c)
w sprawie wyrażenia zgody na zbycie własności nieruchomości w drodze przetargowej
d)
w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości w trybie bezprzetargowym
e)
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na rok podatkowy 2023;
f)
zmieniająca uchwałę w sprawie budżetu Gminy Kleczew na 2022 r.
g)
zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Gminy Kleczew na lata 2022-2030
h)
w sprawie nadania odznaki "Zasłużony dla Gminy i Miasta Kleczew"
9.
Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 26 września 2022 r. w sprawie wyrażenia opinii o informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Kleczew za pierwsze półrocze 2022 roku.
10.
Informacja z analizy oświadczeń majątkowych złożonych za 2021 rok przez osoby zobowiązane przepisami ustawy o samorządzie gminnym.
12.
Zamknięcie posiedzenia.