« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

4. Informacja burmistrza o pracy w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.

6. Wnioski i zapytania do radnych Powiatu Konińskiego.

7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych organu prowadzącego Gminy Kleczew za rok szkolny 2021/2022.

8. Rozpatrzenie projektów uchwał:

a) w sprawie zaopiniowania propozycji cennika na 2023 rok za odzysk i unieszkodliwienie 1 tony odpadów z tzw. grupy „20…”- odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie

b) w sprawie ustalenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Kleczew

9. Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 26 września 2022 r. w sprawie wyrażenia opinii o informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Kleczew za pierwsze półrocze 2022 roku.

10. Informacja z analizy oświadczeń majątkowych złożonych za 2021 rok przez osoby zobowiązane przepisami ustawy o samorządzie gminnym.

11. Wolne wnioski.

12. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej