« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

4. Informacja burmistrza o pracy w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.

6. Wnioski i zapytania do radnych Powiatu Konińskiego.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał:

a) w sprawie ustalenia Regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom zatrudnionym w szkołach i przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kleczew, dodatków stażowego, motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz niektórych innych składników wynagrodzenia, a także określający tryb i warunki przyznawania nagród;

d) w sprawie ustanowienia zasad przyznawania świadczenia pieniężnego pn. „Bilet plus dla ucznia” dla uczniów szkół ponadpodstawowych, będących mieszkańcami gminy Kleczew;

e) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Kleczew prawa własności nieruchomości;

g) w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie wkładu pieniężnego do Spółki Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o. z siedzibą w Kaliszu na podwyższenie jej kapitału zakładowego oraz objęcia udziałów w podwyższonym kapitale;

h) w sprawie przejęcia od Powiatu Konińskiego zadania zarządzania przystankami komunikacyjnymi zlokalizowanymi w ciągu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Gminy i Miasta Kleczew;

8. Wolne wnioski.

9. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej