Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XV sesji.
4.
Informacja burmistrza o pracy w okresie międzysesyjnym.
5.
Informacja przewodniczącej o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
6.
Wnioski i zapytania do radnych Powiatu Konińskiego.
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
a)
w sprawie rocznego planu pracy Rady Miejskiej w Kleczewie;
b)
w sprawie zatwierdzenia rocznych planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej w Kleczewie;
c)
w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w uchwale Nr XIII/73/2024 Rady Miejskiej w Kleczewie z dnia 26 listopada 2024 roku zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia dotacji dla Parafii rzymskokatolickiej pw. Imienia Najświętszej Maryi Panny w Złotkowie;
d)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów położonych w obrębach: Genowefa i Kleczew na obszarze gminy i miasta Kleczew;
e)
w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w bezpłatne użytkowanie na czas nieoznaczony nieruchomości zabudowanej, wraz z przypisanymi tej nieruchomości budynkami, środkami trwałymi i urządzeniami.
f)
w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2024;
g)
zmieniająca uchwałę w sprawie budżetu Gminy Kleczew na 2024 r.
8.
Uchwalenie Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Gminy Kleczew na lata 2025-2030:
a)
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej;
b)
odczytanie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały w sprawie uchwalenia WPF;
c)
dyskusja nad projektem uchwały oraz nad autopoprawkami Burmistrza oraz ich przegłosowanie;
d)
głosowanie nad przyjęciem uchwały w sprawie uchwalenia WPF z przyjętymi autopoprawkami.
9.
Uchwalenie budżetu Gminy Kleczew na 2025 r.:
a)
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej;
b)
odczytanie opinii Komisji Budżetu i Finansów;
c)
odczytanie opinii pozostałych komisji Rady Miejskiej w Kleczewie;
d)
przedstawienie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały budżetowej;
e)
dyskusja nad projektem uchwały budżetowej oraz nad autopoprawkami Burmistrza oraz ich przegłosowanie;
f)
głosowanie nad przyjęciem uchwały budżetowej z przyjętymi autopoprawkami.
11.
Zamknięcie posiedzenia.