« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

4. Informacja burmistrza o pracy w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja przewodniczącej o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.

6. Wnioski i zapytania do radnych Powiatu Konińskiego.

7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych organu prowadzącego Gminy Kleczew za rok szkolny 2024/2025.

8. Rozpatrzenie projektów uchwał:

a) w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2026-2029;

d) w sprawie zaopiniowania propozycji cennika na 2026 rok za odzysk i unieszkodliwienie odpadów z grupy „20…” – odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie;

e) w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie wkładu pieniężnego na pokrycie udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym jednoosobowej spółki Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. z siedzibą w Kleczewie;

f) w sprawie wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaka ratownika oraz kandydata na strażaka ratownika Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu Gminy Kleczew;

g) w sprawie przyjęcia „Rocznego programu współpracy Gminy Kleczew z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026”;

h) w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Gminy i Miasta Kleczew;

i) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę nieruchomości w drodze bezprzetargowej

j) zmieniająca uchwałę w sprawie udzielenia dotacji dla Parafii rzymskokatolickiej pw. Imienia Najświętszej Maryi Panny w Złotkowie;

9. Wolne wnioski.

10. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej