« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

4. Informacja burmistrza o pracy w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.

6. Wnioski i zapytania do radnych Powiatu Konińskiego.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał:

a) zmieniająca uchwałę Nr XLIII/355/2021 Rady Miejskiej w Kleczewie z dnia 10 sierpnia 2021 r. w sprawie udzielenia dotacji dla Parafii rzymskokatolickiej pw. Imienia Najświętszej Maryi Panny w Złotkowie;

c) w sprawie nadania odznaki „Zasłużony dla Gminy i Miasta Kleczew”;

d) w sprawie przyjęcia projektu Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie gminy Kleczew i przekazania go do zaopiniowania organowi regulującemu;

e) w sprawie zaopiniowania propozycji cennika na 2022 rok za odzysk i unieszkodliwianie 1 tony odpadów z tzw. grupy „20…”- odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie;

8. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Kleczew za pierwsze półrocze 2021 roku.

9. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2020/2021.

10. Informacja z analizy oświadczeń majątkowych złożonych za 2020 rok przez osoby zobowiązane przepisami ustawy o samorządzie gminnym.

11. Wolne wnioski.

12. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej