« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

4. Informacja burmistrza o pracy w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja przewodniczącej o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.

6. Wnioski i zapytania do radnych Powiatu Konińskiego.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał:

a) w sprawie ustanowienia zasad przyznawania świadczenia pieniężnego pn. „Bilet plus dla ucznia” dla uczniów szkół ponadpodstawowych, będących mieszkańcami gminy Kleczew;

b) uchylająca uchwałę nr LXXXII/619/2023 Rady Miejskiej w Kleczewie z dnia 24 października 2023 r. w sprawie połączenia samorządowych instytucji kultury – Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Kleczewie i Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kleczewie – w jedną samorządową instytucję kultury;

c) w sprawie ustalenia diet dla przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych gminy;

e) w sprawie określenia zasad i trybu udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, znajdującym się na terenie gminy Kleczew;

f) w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis dla przedsiębiorców na terenie Gminy Kleczew;

i) w sprawie przyjęcia od Powiatu Konińskiego prowadzenia zadania publicznego z zakresu dróg publicznych;

j) w sprawie przyjęcia od Powiatu Konińskiego prowadzenia zadania publicznego z zakresu dróg publicznych.

8. Wolne wnioski.

9. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej