« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołów z XXXI i XXXII sesji.

4. Informacja burmistrza o pracy w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja przewodniczącej o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.

6. Wnioski i zapytania do radnych Powiatu Konińskiego.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał:

a) w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Gminy i Miasta Kleczew;

b) w sprawie regulaminu przyznawania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kleczew;

c) w sprawie ustalenia dopłaty do taryfowej grupy odbiorców usług zbiorowego zaopatrzenia w wodę obowiązujących na terenie Gminy Kleczew;

d) w sprawie obniżenia ceny skupu żyta przyjmowanej za podstawę obliczania podatku rolnego na terenie Gminy Kleczew na rok podatkowy 2026;

e) w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na rok podatkowy 2026;

f) w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na rok podatkowy 2026;

g) w sprawie uchylenia uchwały Nr XXIII/132/2025 w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie wkładu pieniężnego na pokrycie udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym jednoosobowej spółki Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. z siedzibą w Kleczewie;

h) w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie wkładu pieniężnego na pokrycie udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym jednoosobowej spółki Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. z siedzibą w Kleczewie;

i) zmieniająca uchwałę w sprawie budżetu Gminy Kleczew na 2025 r.;

j) zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Gminy Kleczew na lata 2025-2031.

8. Wolne wnioski.

9. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej