« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

4. Informacja o pracy Burmistrza w okresie miedzysesyjnym.

5. Informacja przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.

6. Wnioski i zapytania do Radnych Powiatu Konińskiego.

7. Sprawozdanie z realizacji „Rocznego programu współpracy Gminy Kleczew z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018.

8. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska:

d) w sprawie ustalenia wysokości stawek za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych Gminy Kleczew oraz za umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej i obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego oraz reklam;

f) w sprawie określenia zasad umieszczania reklam na terenach i obiektach stanowiących własność Gminy Kleczew oraz pobierania z tego tytułu opłat;

g) zmieniająca uchwałę Nr XLIII/395/2018 Rady Miejskiej w Kleczewie z dnia 20 marca 2018r. w sprawie zasad i trybu przyznawania stypendiów Burmistrza Gminy i Miasta Kleczew dla uzdolnionych uczniów Gminy Kleczew(Dz.Urz.Woj.Wlk.2680);

10. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej