« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołów z XI i XII sesji.

4. Informacja burmistrza o pracy w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja przewodniczącej o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.

6. Wnioski i zapytania do radnych Powiatu Konińskiego.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał:

a) w sprawie przyjęcia „Rocznego programu współpracy Gminy Kleczew z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025”;

b) w sprawie zaopiniowania propozycji cennika na 2025 rok za odzysk i unieszkodliwienie odpadów z grupy „20…”- odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie;

c) w sprawie ustalenia dopłaty do taryfowej grupy odbiorców usług zbiorowego zaopatrzenia w wodę obowiązujących na terenie Gminy Kleczew;

e) w sprawie przyjęcia od Województwa Wielkopolskiego prowadzenia zadania publicznego z zakresu zarządzania drogą publiczną;

f) w sprawie obniżenia ceny skupu żyta przyjmowanej za podstawę obliczenia podatku rolnego na terenie Gminy Kleczew na rok podatkowy 2025;

g) w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na rok podatkowy 2025;

h) zmieniająca uchwałę w sprawie budżetu Gminy Kleczew na 2024 r.;

i) zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Gminy Kleczew na lata 2024-2030.

8. Wolne wnioski.

9. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej