Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołów z XI i XII sesji.
4.
Informacja burmistrza o pracy w okresie międzysesyjnym.
5.
Informacja przewodniczącej o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
6.
Wnioski i zapytania do radnych Powiatu Konińskiego.
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
a)
w sprawie przyjęcia „Rocznego programu współpracy Gminy Kleczew z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025”;
b)
w sprawie zaopiniowania propozycji cennika na 2025 rok za odzysk i unieszkodliwienie odpadów z grupy „20…”- odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie;
c)
w sprawie ustalenia dopłaty do taryfowej grupy odbiorców usług zbiorowego zaopatrzenia w wodę obowiązujących na terenie Gminy Kleczew;
d)
w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji za pośrednictwem Wojewody Wielkopolskiego w przedmiocie zmiany rodzaju miejscowości;
e)
w sprawie przyjęcia od Województwa Wielkopolskiego prowadzenia zadania publicznego z zakresu zarządzania drogą publiczną;
f)
w sprawie obniżenia ceny skupu żyta przyjmowanej za podstawę obliczenia podatku rolnego na terenie Gminy Kleczew na rok podatkowy 2025;
g)
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na rok podatkowy 2025;
h)
zmieniająca uchwałę w sprawie budżetu Gminy Kleczew na 2024 r.;
i)
zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Gminy Kleczew na lata 2024-2030.
9.
Zamknięcie posiedzenia.