« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

4. Informacja o pracy Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.

6. Wnioski i zapytania do Radnych Powiatu Konińskiego.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska:

h) w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczeń usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi;

i) w sprawie zmiany uchwały nr XV/120/2019 Rady Miejskiej w Kleczewie z dnia 1 padziernika 2019r. w sprawie dopłat do taryfowych grup odbiorców usług zbiorowego odprowadzania ścieków obowiązujących na terenie Gminy Kleczew;

j) w sprawie zmiany uchwały Nr XVII/141/2019 Rady Miejskiej w Kleczewie z dnia 7 listopada 2019r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Kleczew;

l) w sprawie uchylenia uchwały w sprawie udzielenie pomocy finansowej Powiatowi Konińskiemu na realizację zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 3050P w Budzisław Kościelny - ul. Słupecka"

m) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie gruntów stanowiących własność gminy Kleczew, w drodze przetargu, z przeznaczeniem na cele prowadzenia działalności gospodarczej

8. Uchwalenie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2020-2026:

a) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej;

b) odczytanie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały w sprawie uchwalenia WPF;

c) dyskusja nad projektem uchwały oraz nad autoporawkami Burmistrza oraz ich przegłosowanie;

9. Uchwalenie budżetu Gminy Kleczew na rok 2020:

a) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej;

b) odczytanie opinii Komisji Budżetu i Finansów;

c) odczytanie opinii pozostałych Komisji Rady Miejskiej w Kleczewie;

e) dyskusja nad projektem uchwały budżetowej oraz nad autoporawkami Burmistrza oraz ich przegłosowanie;

10. Wolne wnioski.

11. Zamkniecie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej