« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

4. Informacja burmistrza o pracy w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.

6. Wnioski i zapytania do radnych Powiatu Konińskiego.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał:

a) w sprawie udzielenia dotacji dla Parafii rzymskokatolickiej pw. Imienia Najświętszej Maryi Panny w Złotkowie;

b) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Kleczew prawa własności nieruchomości;

e) w sprawie wyboru metody ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty dla nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy;

f) w sprawie przyjęcia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie gminy i miasta Kleczew;

g) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego;

h) w sprawie przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi na dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kleczewie;

i) w sprawie określenia warunków i trybu finansowania realizacji zadania własnego gminy polegającego na tworzeniu warunków, w tym organizacyjnych, sprzyjających rozwojowi sportu;

j) w sprawie zwolnień obywateli Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa z opłat za wynajem obiektów gminnych;

m) w sprawie określenia zakresu pomocy świadczonej przez Gminę i Miasto Kleczew na rzecz obywateli Ukrainy, w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa

8. Sprawozdania z działalności komisji Rady Miejskiej w Kleczewie za 2021 r.

9. Wolne wnioski.

10. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej