« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

2. Ustalenie porządku obrad.

3. Zaopiniowanie poszczególnych projektów uchwał:

a) w sprawie zatwierdzenia wyników kontroli kwot rekompensaty całkowitej wypłaconej Miejskiemu Zakładowi Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie;

b) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy w drodze bezprzetargowej, nieruchomości z przeznaczeniem pod drogę dojazdową;

c) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu lokalu użytkowego;

d) w sprawie udzielenia dotacji dla Parafii rzymskokatolickiej pw. św. Andrzeja w Kleczewie;

e) zmieniająca uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Kleczew prawa własności nieruchomości;

f) w sprawie wyrażenia zgody na zbycie własności nieruchomości w drodze bezprzetargowej;

g) w sprawie wyrażenia zgody na zbycie własności nieruchomości w drodze przetargu ograniczonego;

h) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Kleczew prawa własności nieruchomości oraz ustanowienie służebności przesyłu;

4. Zaopiniowanie wniosku w sprawie lokalu położonego przy ul. Kościelnej 10 w Kleczewie.

5. Sprawozdanie z realizacji „Rocznego programu współpracy Gminy Kleczew z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022”.

6. Wolne wnioski.

7. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej