Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2.
Ustalenie porządku obrad.
3.
Zaopiniowanie poszczególnych projektów uchwał:
a)
w sprawie zatwierdzenia wyników kontroli kwot rekompensaty całkowitej wypłaconej Miejskiemu Zakładowi Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie;
b)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy w drodze bezprzetargowej, nieruchomości z przeznaczeniem pod drogę dojazdową;
c)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu lokalu użytkowego;
d)
w sprawie udzielenia dotacji dla Parafii rzymskokatolickiej pw. św. Andrzeja w Kleczewie;
e)
zmieniająca uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Kleczew prawa własności nieruchomości;
f)
w sprawie wyrażenia zgody na zbycie własności nieruchomości w drodze bezprzetargowej;
g)
w sprawie wyrażenia zgody na zbycie własności nieruchomości w drodze przetargu ograniczonego;
h)
w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Kleczew prawa własności nieruchomości oraz ustanowienie służebności przesyłu;
4.
Zaopiniowanie wniosku w sprawie lokalu położonego przy ul. Kościelnej 10 w Kleczewie.
5.
Sprawozdanie z realizacji „Rocznego programu współpracy Gminy Kleczew z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022”.
7.
Zamknięcie posiedzenia.