« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

4. Informacja o pracy Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.

6. Wnioski i zapytania do Radnych Powiatu Konińskiego.

7. Sprawozdanie z realizacji zadań oświatowych.

8. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska:

c) sprawie ustalenia dopłat do taryfowych grup odbiorców usług zbiorowego odprowadzania ścieków obowiązujących na terenie Gminy Kleczew;

d) zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia Regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom zatrudnionym w szkołach i przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kleczew, dodatków stażowego, motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz niektórych innych składników wynagrodzenia, a także określający tryb i warunki przyznawania nagród;

e) w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych Gminy Kleczew oraz za umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej i obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchy drogowego oraz reklam.

f) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie gruntów stanowiących własność gminy Kleczew, w drodze przetargu ograniczonego, z przeznaczeniem na cele rolne.

9. Wolne wnioski.

10. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej